kisFrutty

Első babánk született meg,akire nagyon vártunk.Az Ő életével kapcsolatos gondolataim próbálom megfogalmazni.:)

Kommentek

  • knnóri: Szegények, jó sok gond jutott nektek mostanság! Tényleg szörnyű érzés, mikor szinte tehetetlenül ... (2011.04.17. 09:19) Költözés és egyéb felfordulás
  • Ancesz: Ezzel számolni kell sajnos, Frutty, a közösségi bacikat is meg kell szoknia. De örülök, h alakul ... (2011.02.04. 14:45) 4-5.nap
  • Ancesz: elsőre klassz, csak így tovább! (2011.01.31. 15:23) 1.nap a bölcsiben
  • Pindur: Én is nagyon örülök!:)Semmiképp sem akartam erőszakosan véget vetni!Így talán nem maradt benne sem... (2010.07.18. 08:47) 2010. július 10.
  • Ancesz: sírni kell az ilyen bejegyzéseken... édes fruzsika!! (2010.06.21. 14:20) Szeret

3.nap

2011.02.02. 13:32 - Pindur

Öles léptekkel haladunk a beszoktatással.Ma már 9-re mentünk és tízórai után elköszöntem Fruzsitól,majd elmentem a városba 11 óráig.Tegnap este már előre elmagyaráztam neki,hogy dolgom lesz,addig játszon a gyerekekkel és már jövök is vissza érte.Mikor visszaértem,már az asztalka körül ültek,gyümölcsöt ettek.

Kicsi sírás volt csak(persze egy részét én is hallottam öltözés közben,majd meghasadt a szívem),aztán bekapcsolódott a játékba,tornába!

Holnap is 9-re megyünk és már ebédelni is ott fog,csak utána megyek érte!

 

Tegnap este történt,hogy a szőnyegre húzta a legós dobozt,beleült a kedvenc babájával(panni) és a következőt játszotta:

-Sziiia Pannika!Hogy vagy?Hol voltál?Bölcsibe?

Pannika fejét bólogattatta,mintha igent jelezne.

-Jó volt a bölcsibe?

Újabb bólogatás.

-Igen?Jól van akkor.És mit csináltál?Sírtál?

Bólogatás.

-Jól van sírjál a bölcsiben,holnap is kell sírni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr892633300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása