kisFrutty

Első babánk született meg,akire nagyon vártunk.Az Ő életével kapcsolatos gondolataim próbálom megfogalmazni.:)

Kommentek

  • knnóri: Szegények, jó sok gond jutott nektek mostanság! Tényleg szörnyű érzés, mikor szinte tehetetlenül ... (2011.04.17. 09:19) Költözés és egyéb felfordulás
  • Ancesz: Ezzel számolni kell sajnos, Frutty, a közösségi bacikat is meg kell szoknia. De örülök, h alakul ... (2011.02.04. 14:45) 4-5.nap
  • Ancesz: elsőre klassz, csak így tovább! (2011.01.31. 15:23) 1.nap a bölcsiben
  • Pindur: Én is nagyon örülök!:)Semmiképp sem akartam erőszakosan véget vetni!Így talán nem maradt benne sem... (2010.07.18. 08:47) 2010. július 10.
  • Ancesz: sírni kell az ilyen bejegyzéseken... édes fruzsika!! (2010.06.21. 14:20) Szeret

Kocka

2010.05.13. 21:31 - Pindur

Ez a kocka- vagy Fruzsika nyelvén csokka- a formabedobós csodakocka,ami 6 oldalán 3 foma helyét tartalmazza. Aggódtam,hogy ez még nehéz lesz Fruzsinak,aztán sokat játszunk vele és mára akkorát fejlődött szinte észrevétlenül,hogy csak néztem!

Pár napja még úgy játszottunk,hogy a formát felvette és én odafordítottam a kocka oldalát,ahol be tudja illeszteni valamelyik résbe.Önmagától rátalált a három közül arra,ahova illik!Néha ugyan mérgelődött,ha egy nehezebb alak nem ment be elsőre,de azért végül sikerült!:)Tegnap meg arra lettem figyelmes,hogy a formát megnézte és magának forgatta a kockát oda,ahol a helye van,csak néha tévedett,akkor is úgy,hogy hasonlítottak a formák(pl. 2 fajta csillag)!:))

A másik,ami eléggé hihetetlen,hogy Fruzsi számol 10-ig!Jövünk fel a lépcsőn és közben szoktam számolni neki a lépcsőfokokat.Egyik nap mondom, 1..2.. rávágta 3,4,5!AZtán mondom 6, mondja 7,mondom 8,ő 9,10!Majdnem dobtam egy hátast!Persze a mondóka része lehet még benne,de akkor is nagy dolog szerintem!:))

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr842001278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancesz 2010.05.19. 13:31:25

Annyira ügyes Fruzsi, h őrület! Ezen a számolós részen ledobtam a láncot...

Galagonya6 2010.05.24. 21:25:04

Végre írtál! Sokszor bekukkantottam, de mindig csak "húsvét" volt.
Fruzsi nagyon kis ügyes. Csak lesek. (Meg aggódom...)


süti beállítások módosítása