kisFrutty

Első babánk született meg,akire nagyon vártunk.Az Ő életével kapcsolatos gondolataim próbálom megfogalmazni.:)

Kommentek

  • knnóri: Szegények, jó sok gond jutott nektek mostanság! Tényleg szörnyű érzés, mikor szinte tehetetlenül ... (2011.04.17. 09:19) Költözés és egyéb felfordulás
  • Ancesz: Ezzel számolni kell sajnos, Frutty, a közösségi bacikat is meg kell szoknia. De örülök, h alakul ... (2011.02.04. 14:45) 4-5.nap
  • Ancesz: elsőre klassz, csak így tovább! (2011.01.31. 15:23) 1.nap a bölcsiben
  • Pindur: Én is nagyon örülök!:)Semmiképp sem akartam erőszakosan véget vetni!Így talán nem maradt benne sem... (2010.07.18. 08:47) 2010. július 10.
  • Ancesz: sírni kell az ilyen bejegyzéseken... édes fruzsika!! (2010.06.21. 14:20) Szeret

Nagy dolog

2010.03.06. 20:38 - Pindur

Nagy mérföldkőhöz értünk ismét:)

Úgy kezdődött,hogy szerda este fürcsikor a kádban elkezdte mondogatni Fruzsi,hogy kaka-kaka.Azt gondoltam,gyakorolja a már ismert szavakat szokása szerint,így én is buzgón ismételtem utána.Jött egy puki,azon jót nevettünk,majd pár másodperc múlva pottyant a kádba a kaki is...:O NAgyot néztem,Fruzsi meg iszonyatosan megijedt,sírt.Megnyugtattam és megdícsértem,milyen ügyesen szólt!Másnap este megismétlődött a dolog,megint elbénáztam a dolgot...vihettem volna a bilit!Pénteken anyu vigyázott Fruzsira,amíg gyakorlaton voltam és azzal a hírrel fogadott,hogy bizony Fruzsi belekakilt a bilibe!!Szólt,hogy kaka,anyu meg ráültette és sikerült!:)

Még aznap este bekészítettem a bilit a fürdőbe,ha netán szólna,akkor kéznél legyen,de eseménytelenül zajlott a fürcsi.Nemúgy ma este,mikor a fürdés végén jött a puki és Fruzsi mondta "kaka".Kérdezem tőle ráül-e a bilire,mire Ő "jó"-val felelt.Aláraktam a bilit,játszott közben és kb. 5 perc múlva ott volt benne az eredmény!!Nagy dolog ez a nagydolog!:))Persze megint megrémült tőle,menekült a közeléből!Megdícsértem,megtapsoltuk,aztán ünnepélyesen kivittük a bilit a wc-hez beleöntöttük a cuccot és integettünk neki.Még vagy 10 percig mesélte a maga kis nyelvén a történteket nagy svunggal!:))

Nem gondoltam,hogy ilyen hamar eljön ez az idő,sosem erőltettük,nem ültettük a bilin egyszer sem.Mutatta már régóta,ha volt a pelusban kaki,hogy pííí,de csak utólag.Mostanra ért meg rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr331814670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

knnóri 2010.03.06. 21:48:27

Hűűű, ez tényleg nagy dolog, nem semmi!!! Gratulálok a leányzónak! :))) (Nálunk is megy a bejelentés,szívesen ül bilire, de semmi nem távozott még bele... de mi sem erőltetünk semmit, mindennek eljön a maga ideje. :) )
Megáll az ész amúgy,hogy nőnek ezek a gyerkők... még emlékszem az első pocakfotóidra! ( :nosztalgikus sóhaj: )

side 2010.03.08. 10:33:23

Ez valóban nagy dolog!!!! Gratulálok az ügyes nagylánynak!


süti beállítások módosítása