kisFrutty

Első babánk született meg,akire nagyon vártunk.Az Ő életével kapcsolatos gondolataim próbálom megfogalmazni.:)

Kommentek

  • knnóri: Szegények, jó sok gond jutott nektek mostanság! Tényleg szörnyű érzés, mikor szinte tehetetlenül ... (2011.04.17. 09:19) Költözés és egyéb felfordulás
  • Ancesz: Ezzel számolni kell sajnos, Frutty, a közösségi bacikat is meg kell szoknia. De örülök, h alakul ... (2011.02.04. 14:45) 4-5.nap
  • Ancesz: elsőre klassz, csak így tovább! (2011.01.31. 15:23) 1.nap a bölcsiben
  • Pindur: Én is nagyon örülök!:)Semmiképp sem akartam erőszakosan véget vetni!Így talán nem maradt benne sem... (2010.07.18. 08:47) 2010. július 10.
  • Ancesz: sírni kell az ilyen bejegyzéseken... édes fruzsika!! (2010.06.21. 14:20) Szeret

Ismét a bölcsiről

2011.03.01. 13:40 - Pindur

Fruzsika tegnap óta egész napos a bölcsiben!

Így alakult,mert sokat gondolkodtam rajta,hogy mire hazaérünk a bölcsiből

1. Túlpörög

2. Későn tudom letenni aludni!

Átbeszéltük,meghánytuk-vetettük egymással a dolgot,éppen hely is volt=> hétfőtől indult  a dolog!Kicsit tartottam attól,hogyan fog elaludni,hiszen már az utóbbi időben itthon is állandó cirkusz volt az elaltatása.(persze utána úgy kellett kelteni,nehogy túl sokáig aludjon)

Izgultam is rajta egész nap,majd amikor mentem érte,megnyugtattak.Simán elaludt, ebédnél, tízórainál, uzsinál mindent szépen megevett,nagyon jó kislány volt!Örültem,szó se róla!:)

Így nem lesz gond,ha a mamáknak kell érte menni,mikorra érnek haza,nem tudnak játszóra menni,fagyizni,mert addigra újra kipihent lesz!:)

 

Még utóiratként ideírnám,hogy egyre jobban érdeklődik ismét a wc-zés iránt!Többször szól,hogy pisilni kell vagy hogy jön  a "halacska"!:)Talán a szobatisztaság is alakul!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr952701198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása