kisFrutty

Első babánk született meg,akire nagyon vártunk.Az Ő életével kapcsolatos gondolataim próbálom megfogalmazni.:)

Kommentek

  • knnóri: Szegények, jó sok gond jutott nektek mostanság! Tényleg szörnyű érzés, mikor szinte tehetetlenül ... (2011.04.17. 09:19) Költözés és egyéb felfordulás
  • Ancesz: Ezzel számolni kell sajnos, Frutty, a közösségi bacikat is meg kell szoknia. De örülök, h alakul ... (2011.02.04. 14:45) 4-5.nap
  • Ancesz: elsőre klassz, csak így tovább! (2011.01.31. 15:23) 1.nap a bölcsiben
  • Pindur: Én is nagyon örülök!:)Semmiképp sem akartam erőszakosan véget vetni!Így talán nem maradt benne sem... (2010.07.18. 08:47) 2010. július 10.
  • Ancesz: sírni kell az ilyen bejegyzéseken... édes fruzsika!! (2010.06.21. 14:20) Szeret

4-5.nap

2011.02.04. 14:16 - Pindur

Tegnap elmaradt a bejegyzés,nem jutottam net közelbe.

Csütörtökön(azaz tegnap) 9-re mentünk és tízórai után elbúcsúztun Fruzsival.Nagyon sírt!:( A szívem majd megszakadt!:( A városban a hidegben csak mint egy bamba mentem jobbra-balra,annyira fájt a szívem!Mikor érte mentem ebéd után,akkor meg már úgy fel volt pörögve,hogy alig tudtam becserkészni,hogy hazahozzam!Az óvónéni mondta,hogy a szerdainál kevesebb ideig tartott a sírás,könnyebben vígasztalódott!Nem volt vele gond!:)

Ma már rendes bölcsis időben mentünk 8-ra.20 percig voltam vele a csoportban és elbúcsúztunk.Nem is sírt,csak puszi-puszi,közölte milyen meglepetést szeretne és rohant is játszani!:) Most monjdam,hogy így könnyebb volt ott hagyni?Egyáltalán nem!Őrülten hiányzott!Közben lelkiismeretfurdalásom is volt,hogy lepattintom..még csak márciustól dolgozom.Nem gondoltam,hogy ilyen könnyen beszokik,nem akartam,hogy nagy trauma legyen neki és az utolsó pillanatban kerüljön be egy idegen közösségbe.

Most meg kiderült,hogy ez nekem trauma,engem visel meg leginkább!Nap végére olyan fáradt vagyok,elmondhatatlan!Ő meg,mintha még jobban értékelné a velünk töltött időt,a játékait!:)

Sajnos már tegnap folyni kezdett az orra,hiába szedetem vele a sok vitamint,ha a bölcsiben az összes gyereknek folyik!:/

A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr772638612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancesz 2011.02.04. 14:45:21

Ezzel számolni kell sajnos, Frutty, a közösségi bacikat is meg kell szoknia.
De örülök, h alakul ez a kislány, biztos nagyon kedves óvónője van, és kedves kis társai, hogy hamar meg tud nyugodni.


süti beállítások módosítása